Sources:

S. C.: “Sacrosanctum Concilium”, Dogmatic Constitution on Sacred Liturgy, December 4, 1963.
COST. : “Costituzioni dei Chierici Regolari Minori”; it is the text currently in use, redacted following the renewal begun by the Second Vatican Council, approved by our 57th General Chapter of 1982, confirmed by the Sacred Congregation for Religious and Secular Institutes on June 4, 1985, printed in Rome on October 13, 1985.
V. C. : “Vita Consecrata”, Postsynodal Apostolic exhortationof John Paul II, March 25, 1996
7 ST. : “Le Sette Stazioni sopra la Passione di nostra Signore Gesu’ Cristo” of our Founder, St.Francis Caracciolo, IV Edition, Rome 1770.
M. R.: “Mutuae Relationes”, Instruction of the Sacred Congregation for religious and secular institutes and of the Sacred Congregation of the bishops, May 14, 1978

[1] S. C. 47
[2] Cf. Const. 54
[3] Cf. V. C. 22, 31
[4] Clemente XIV, Bull Sacrae Religionis of 6/1/1592 quoted by Piselli, N. H. pag. 33 “..ac inter alia vota expresse per eos professa, eadem congregatio profiteatur neminem ipsius Congregationis professum unquam curaturum, seu praetensurum Prealaturam, seu dgnitatem aliquam extra dictam Congregationem, nec consensurum in sui electionem, nisi ad id obedientiaRomani Pontificis pro tempore existentis coactus existat”.
[5] P. Augustine Caracciolo, Memorie della Religione, f.120: “All’Istituti della quale oltre li tre voti solenni, come in tutte le altre Religioni, di Poverty’, Castita’ et obedienza, vi si aggiunsero anco il quarto di non poter ricevere dignita o Prelatura alcuna fuori di essa senz’obedienza particolare del Sommo Pontefice”.
[6] Cf. V. C. 23
[7] Father Augustine Adorno, “Alcuni Gentil’huomini Genovesi…”: “Con l’oratione mentale continua si congionghino insieme le altre opere di mortificatione et di misericordia anco continue…et siano talmente ordinate tutte queste opre et oratione continua che vi sia sempre nella congregatione chi in atto le offerisca a Dio Glorioso, onde continuamente stia inanzi a Dio la congregatione con tante opere virtuose…”.
[8] Const. 1605, Parte I, Cap. 2, pg. 4: “Decet viros divino servitio mancipatos, licet in terra sint constituti: spiritus tamen ad coelos subinde transferre; et ut suo animus principio coniungatur, Christum Jesum, eiusque virtutes sedulo meditari”.
[9] Const. Primae, Cap. 2: “Et ideo hoc erit praecipuum nostra congregationis munus, semper in actu, divino adstare conspectus, non slum vitae sanctitate, secundum illud Domini: Oportet semper orare, et numquam deficere: sed etiam orationis assiduitate, ut docet nos Beatus Basilius dicens: Orationis tempus sit universa vita nostra. Cum autem hoc singulis quibusque personis sit impossible, volimus, ut in quacumque nostrae Religionis domo ita, diei noctisque horae distribuantur, ut saltem vicissim hoc esplere valeamus”.
[10] Const. 1678, Parte I, cap. 6: Ex quo tandem fiet, ut veluti lampas semper ardens, luceat adstando ante conspectus Domini nostra Religio, lucis fulgorem deinde foris effusura”.
[11] Const. 57
[12] Const. Primae, cap. 1: “Cum inter praecipua quibus regulares omnes vacare debent, sit officium divinum: idcirco illud maxima cum veneration, et attentione semper a nobis in choro recitandum erit…”.
[13] P. Augustine Caracciolo, M. R., Pg. 120: “…che con l’oratione anco ve si aggiungessero altre mortificationi corporali ordinarie et comuni ogni di’ scambievolmente, di modo che in qualsivoglia di’ dell’anno, fuorche’ nelle Domeniche, et alcune feste particolari dichiarate, fusse in ogni casa chi facesse le suddette cose”.
[14] Cf. St. Francis Caracciolo, Le Sette Stazioni.
[15] Cf. Cost. 62
[16] Cost. 58
[17] Sixtus V, S. R., “Ad omnipontentis gloriam et animarum salutem”.
[18] Const. Primae, cap. VIII: “Comunis Deus; comunis pietatis negotiatio; comunis salus; comunia certamina; comunes labores; comunes denique coronae”.
[19] Cf. Cost. 67
[20] Acts 4: 32
[21] Acts 1:14
[22] Acts 2:46-47
[23] Const. Primae, cap. XII: “…et ea quae in oratione contemplata fuerint populi praedicare”.
[24] P. Augustine Caracciolo, M. R., f. 120: “che anco ve si confessasse, predicasse, leggesse lettioni ed altri essercitij spirituali come si convenisse per il cammino della perfettione per loro, et anco in agiuto del prossimo”.
[25] P. Augustine Caracciolo, M. R., f 120; Cf. also Const. Primae, cap. 3.